Friday, January 13, 2012

Mud Monster Cometh...Again!

Siberian Husky Denial...

17 comments:

  1. Did someone throw mud at you?

    XXXOOO Daisy, Bella & Roxy

    ReplyDelete
  2. Yep...I have got some deniers here as well. But the proof is on my kitchen floor and the back door! And someone got mud all over my stove...hmmm...wonder how that happened?

    Enjoy your mud!!!

    ReplyDelete
  3. My MUD got all frozen STIFF it is only 16 here right now. Brrrrrrr

    ReplyDelete
  4. We don't see any mud, do you?

    Woos - Phantom, Thunder, Ciara, and Lightning

    ReplyDelete
  5. What mud??? The mud on your nose, silly one!

    ReplyDelete
  6. Nothing like a little mud. We love mud!

    the brown dawgs

    ReplyDelete
  7. Kinda hard to hide it on our beautiful white coat! Busted!

    ReplyDelete
  8. no,i cant see any mud!
    what do you mean,mommy?
    looks like someone had a lot of fun!Hihi
    anni

    ReplyDelete
  9. LOL I can so relate!! My girls with their ground dragging ears always tell me the truth! Was it good mud diggings at least!

    ReplyDelete
  10. Its hard to hide on white fur

    Stop on by for a visit
    Kari
    http://dogisgodinreverse.com

    ReplyDelete
  11. HI- you don't know me- my name is Tweedles. I was visiting one of my friend- OP PACK, and I saw your book. I wanted to say "well done and congratulations" on creating your book. It is a story that needs to be shared!
    love
    tweedles

    ReplyDelete
  12. Huh?
    Mud?
    Nope!
    Happy weekend!
    Kisses and hugs
    Lorenza

    ReplyDelete